Nyc Likit Eyeliner

27.12.14

Herkese merhabalar:)
Bugün ilk zamanlarda sevmediğim ama şu an vazgeçemediğim bir üründen bahsedeceğim:) Nyc likit eyeliner Watsons'a ilk geldiğinde iki tanesi sanırım 5 lira gibi komik bir fiyata satılıyordu şu an nasıl bilmiyorum..Bende hemen almıştım fakat ilk kullandığımda yapısı inanılmaz mat gelmişti ve bu beni çok rahatsız etmişti :( O günden sonra hiç kullanmadım bir daha ...Ta ki geçen gün deneyene kadar:) Sanırım insanların zevklerinin zamanla değişmesi çok normal önceden mat eyeliner kullanamazken şimdi duruşu inanılmaz hoşuma gitmeye başladı :)



  Fırçası ÅŸekilde görüldüğü gibi kısa ve ince..Ben uygulamasını kolay buluyorum fakat şöyle bir durum var..Ãœrün çok çabuk sabitleniyor ve matlaşıyor..Yani çok düzgün bir uygulama yapmazsanız orayı düzelteyim yok burayı düzelteyim derken bir bakmışsınız çok kalın bir eyeliner olmuÅŸ:D Yani uygularken dikkat edin :)
  Kalıcılığı müthiÅŸ güzel benim gözümde tüm gün kalıyor ama aÄŸlamaya dayanıklı mı bilmiyorum henüz test etmedim onu inÅŸallah etmem de :D Yani eÄŸer mat bitiÅŸli  ve uygun fiyatlı bir eyeliner arıyorum diyorsanız bir ÅŸans verebilirsiniz ;)

Okuduğunuz için teşekkürler:)
Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

0 yorum

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)