bb krem

Absolution BB krem

13.5.15

Herkese merhabalar:)
Aslında uzun zamandır elimde olan fakat son bir kaç haftadır kullandığım Absolution bb kremi artık yazmanın vakti geldi diye düşünüyorum:) Yaşam Dükkanı sayesinde deneme fırsatı bulduğum bir ürün..Yaşam Dükkanı nedir diye soran olur ise organik içeriği çok yüksek olan cildimize zarar vermeden makyaj yapabilmeyi mümkün kılan ürünleri bulabileceğimiz bir site..

 Ã–ncelikle söylemek istediÄŸim ÅŸey çoÄŸu zaman göz makyajı yaptığımız zaman ten makyajıyla tamamlama ihtiyacı duyuyoruz..Cildimize verdiÄŸimiz zararın geri dönüşü doÄŸal yollardan mümkün deÄŸil malesef...Ben artık cildime özel günler dışında ya renkli nemlendirici ya da bu ürünü uyguluyorum çünkü doÄŸal içeriÄŸe sahip olduÄŸunu bilerek bir ürünü kullanmak bambaÅŸka bir duygu..Vicdan azabı duymadan makyaj yapmak ayrı bir keyif:)
 BB krem %99,34 oranında doÄŸal içeriÄŸe sahip..Kapağı çevirmeli bu nedenle oldukça hijyenik;) Ãœrün tek renk olduÄŸu için vaadi cilt tonuna uyum saÄŸlamak..Ä°lk sürdüğünüzde çok turuncu gelebilir hatta ben ilk baÅŸlarda kullanamadım ön yargıyla..Fakat gün içinde cilde oturuyor ve rengi bütünleÅŸiyor..
Ben çok beyaz tenli değilim ama yinede bir tık koyu kalıyor gibi sanki güneşlenmişim bir kaç gün geçmişte cildimde güzel bir bronzluk kalmış gibi..Bu benim için sorun değil çünkü riske girmemek için boynuma da sürüyorum ve bir kaç ay içinde zaten tenime fazlasıyla oturacaktır..Yinede süt beyaz teniniz varsa bence koyu kalabilir demedi demeyin;)
Ürünün en en en sevdiğim yanı cildime hiç ağırlık yapmadan aşırı güzel bir parlaklık katması..Çok ciddi söylüyorum gün içinde aynaya bakıp bakıp duruyorum çok sağlıklı bir görüntüye kavuşuyor cildimi.. Kapatıcılığı ağır sivilce izlerinizi kapatmayacaktır fakat bir bb kreme göre çok çok iyi..

Tekrar alır mıyım? Evet..
Çünkü inanın temiz içerikli ürünler kullandığım zaman eve girer girmez kurtulmalıyım yüzümdekinden demiyorum...



Yaşam dükkanına bu güzel ürün için çok teşekkür ederim:)
Ãœrünün incelemek için tıktık... 


Sevgiler..

Belki Bu Yazıları da Okumak Ä°stersiniz:)♥

2 yorum

  1. Cok merak ettim fiyati ne kadardi acaba canim? Harika bi yazi olmuÅŸ ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım büyük boyu 129 lira ama seyahat boyu var denemek isterim diyorsan o da 49 lira olması lazım;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)