Mat Oje Tutkum ve Matlaştırıcı oje :)

8.5.15

Herkese merhabalar:)
Hem kıyafette hem makyajda hem de oje de taktım mı takıyorum biliyorsunuzdur artık:) Ojelerimi mat almaktansa matlaştırıcı bir top coat ile işimi hallediyorum;)

 Buradaki oje Note-Rose Dust en sevdiklerimden:) Genelde mat ojeler nedense koyu renklerde tercih ediliyor ben açık renklerde kullanmayı seviyorum hatta üstteki ojeyi mat sürünce bir sürü iltifat aldım ellerin çok güzel diye:)
 Kullandığım matlaştırıcı oje ise Wet N Wild'ın..Aslında çok çok memnun sayılmam iki gün sonra matlığını kaybediyor oje ama etrafta her markada bulamadığımız için elimizin altında böyle bir seçenek olması güzel;) Yine de siz uygun fiyatlı çok memnun kaldığınız bir matlaştırıcı oje biliyorsanız yazmanızı rica ediyorum:D
Bu oje de yine Note-Virgin :) Renkli eyeliner gibi oldu bu mat ojeler taktım her çeşidini yapacağım illa ki:)

Okuduğunuz için teşekkürler:)
Sevgiler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

7 yorum

  1. Note Rose Dust ne kadar güzel durmuş öyle! Ten rengi ojeye de mat top coat uygulandığında çok nefis bir görünüm elde ediliyor canım aklında olsun. Ben Golden Rose 'un matlaştırıcısını kullanıyorum, onu önerebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım o şekilde de kullanıyorum ten renginde ayrı bir güzel duruyor:) Öneri içinde teşekkürler :)

      Sil
  2. flormarın matlaştııcısı da oldukça başarılı ve şu anda indirim de

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, takibindeyim bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Ay selinnn hiç aklıma oje sürmek gelmiyor , gelmediği gibi aylardır ojede almıyorum ya ben :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum ben ojesiz gezemiyorum bağımlılık oldu bende de:)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)