Bayram Tatili- Neler Yaptım?

11.7.16

Gün olarak 9 fakat hissedilen olarak 2 saatlik bayram tatili sonrası yine iş başı! Bu tatiller neden bu kadar kısa sürüyor anlamasam da şikayet etmeyeceğim artık :) Aslında bakarsanız çok güzel bir tatildi çok şükür :)

Sevdiğimle beraber her anı doya doya yaşadık bol bol güneşlendik sanırım bundan fazlasını isteyemezdim :) Belki iki gün ekstra olsa fena olmazdı :D

Biz tatilimizi yazlıkta geçirdik güneşin tadına vardık:)
 Aslında video çekmeyi çok istedim hatta bir kaç tane kıyafet videosu çektim ama sonuca göre paylaşacağım ;)
Yukarıdaki gözlüğüm aliexpressten bütün tatil iyice alıştım önceden kendime yakıştıramıyordum :) Ama çok memnun kaldım buyurun linki...
Artık tatil bittiğine göre daha çok yazı ile karşınızda olacağım :)
Bu arada yeni bir video çok kısa zamanda kanalımda olacak;)

Sevgiler...

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

9 yorum

  1. Canım geçmiş bayramın kutlu olsun. Ben bayram öncesi izin kullandığımdan maalesef bayram boyu çalışmak durumunda kaldım :( İşte Bilişimcilerin dramı :)))
    Ara ara yazlığa git gel yaptım, ailem ve oğluşum oradaydı. Yalnız ben benzetiyorum sanırım, yazlığımız sanki yakın yerlerde gibi :) Bizimki Marmara Ereğlisine yakın, Gümüşyakada, manzara bana oraları anımsattı :) Bidee gözlüğe bayıldımmm, bende belki sipariş verebilirim :) Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım seninde bayramın kutlu olsun :) Bayramda çalışmak kötü sanırım ya:( Neyse ki İstanbul'a yakın yazlık kurtarıcı olmuş :) Evet Marmara Ereğlisi yakın bizimki de Selimpaşa'da sanırım yarım saat 1 saat uzaklıkta birbirlerine:)
      Gözlüğü de tavsiye ederim çok şık :)

      Sil
    2. aaa yakınız yazlıktan demek :) yıllardır yazlıklarımız hep o civarlarda oldu, önce kumburgaz, sonra kınalı, en son gümüşyaka. Çocukluk hep o sahil şeridinde geçince ister istemez evleri bile tanır oldum :)

      Sil
    3. En güzel yerler dimi ama :) İstanbul'a yakın dilediğin zaman gidip kafa dağıtabileceğin uzaklıkta:)

      Sil
  2. Bayıldıııım kıyafet seçimine , gözlüğüne kuzummm :) Tatile hasret kaldım bende bakalım gün sayıyorum evlilik gelaşları için Antalya'ya pek tatil gibi olmayacak olsada :))
    Bol bol yaz ben bir kaç güne yok olacağım bir kaç aylığına ama seni okurum heeeep :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim en güzelini diliyorum senin için Allah hayırlı yuva kurmanızı nasip etsin :)
      Çok uzak kalma özletme kendini çok öpüyorum :** ♥

      Sil
    2. Amin canım benim inşallah bende senin için her şeyin hayırlısını ve en güzelini diliyorum , öptüm :*

      Sil
  3. tatil hepimize iyi geldi :-)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)