aydınlatıcı

♥ Pastel Moon Light Aydınlatıcı ♥

25.7.16

Haftanın ilk gününü sevmeyenlerden günaydın!
Hafta sonunun 2 gün olmasına kim karar verdi bilmiyorum ama kesin bir patron verdi bu kararı! 
Neyse gelelim bugünün konuğuna:) 
Bu aralar aydınlatıcı ürünlerden gidiyorum...Sanırım en son ürün yazım yine bir aydınlatıcı üzerineydi onu da hatırlamak isteyenler için tıktık...
Artık neredeyse her markanın aydınlatıcı ürünü var diyebiliriz. Eskiden far kullanırken artık ev aydınlatıcıdan geçilmez oldu:)
Pastel'in son zamanlarda çıkardığı ürün konseptlerine hayranım gerçekten... Kaş jelini günlük hayatta çantamdan ayırmıyorum mesela;)
 Pastel Moon Light aydınlatıcıya dışarıdan baktığınızda ojeyi anımsatıyor. Hatta annem odamı toparlarken ojelerimin olduğu çekmeceye koyuyor bazen bu ürünü :D  Rengi sedefli pembe tonlarında.


 Aplikatörüde oje formunda fakat benimkinin şekli bozuldu nedenini anlamasam da.Uygulama açısından inanılmaz kolay. Elmacık kemiklerinizin üzerine üç veya dört nokta koyup dağıttığınızda mükemmel sonucu elde ediyorsunuz. Ben genellikle elimle dağıtsam da makyaj süngeriyle de müthiş bir sonuç alıyorum.
 Aslında bu ürün tüm yüze uygulanan ışıltılı makyaj bazlarına çok benziyor. Gördüğünüz gibi elimin üstüne uyguladığımda çok güzel bir ışıltı verdi.
Elmacık kemiklerime çok güzel bir ışıltı katıyor. Tüm yüzüme uygulamadım henüz ama onu da denemek istiyorum. Fondotenden önce cildinizde uygulayarak sağlıklı bir görünüm elde edebilirsiniz. 
Ben üründen çok memnun kaldım ve kalıcılığı da çok iyi gün boyu elmacık kemiklerinizde o doğal ışıltıyı görebiliyorsunuz. 
Eğer aydınlatıcıya ihtiyacınız varsa muhakkak bakın derim.Piyasayla kıyasladığınızda fiyatı da çok çok uygun 13 lira civarı.
Ürüne ulaşmak için tıktık...

Segiler♥

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

4 yorum

  1. kalıcılığı iyi hakikaten krem ürün barındırmayan ben de bile diğerlerine nazaran iyi kalıyor..

    YanıtlaSil
  2. Selin bayılıyorum makyajlarına gerçekten harikalar yaratıyorsun ♥ bende bloguma beklerim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :) Takibe aldım hemen ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)