aydınlatıcı

Sleek Highlighting Palette- Solstice ♥

3.3.17

Herkese merhabalar:)
Bu yazıyı 1 haftadır yazacağım fakat kameramı evde unuttuğum ve 1 hafta ablamda olduğum için gecikti maalesef. Sleek aydınlatıcı paleti bana gratis tarafından gönderilmişti. 
Öncelikle ürünün dış görünüşünden bahsetmem gerekiyor:)
Altın rengiyle gerçekten high end markalara taş çıkarır orası kesin:) Ben paketinden çıkarmıyorum ki çizilip zarar görmesin diye o kadar hoş ♥ 

Aydınlatıcı paletindeki renkleri cildin hangi bölgelerinde kullanılabileceğini Sleek gayet güzel açıklamış ama tabi sizin zevkinize göre değişir bu :)
Ecliptic: Kaş altını aydınlatmak için.
Hemisphere: Elmacık kemiklerini aydınlatmak için.
Subsolar: Burun üstünü aydınlatmak için.
Equinox: Dudak üstünü aydınlatmak için.

Paleti ilk gördüğümde bana aydınlatıcı paleti gibi değil de far paleti gibi geldi açıkçası. Özellikle Hemisphere(lila) ve Equinox(şeftali) renkleri aydınlatıcı olarak fazlasıyla simli geldi bana. Ben bu renkleri far olarak kullanmayı tercih ediyorum. Aşağıdaki resimde de göreceğiniz gibi elmacık kemiklerim ışıl ışıl :D 
Bana göre aydınlatıcı olarak en uygunu Subsolar rengi.


Resimde kaş altımda Ecliptic, göz pınarlarımda Equinox (ben dudak üstüne değil göz pınarlarıma kullandım ) , Elmacık kemiklerimin üstüne Hemisphere(lila) rengini kullandım ki Sleek in yaptığı tanımlamaya az çok uymuş olayım :) 

Elmacık kemiklerimin ne kadar parladığını görüyorsunuz. Sevenler için harika bir palet ama ben daha çok doğal ışıltıyı seven biri olduğum için günlük hayatımda aydınlatıcı olarak tercih etmiyorum bu paleti. Daha çok far olarak kullanıyorum.

Eğer aydınlatıcım çok göze batsın, parıl parıl parlamak istiyorum diyorsanız size göre bir palet. Ama benim için fazlasıyla dikkat çekici:)

Gratise ürünü deneme fırsatı verdikleri için teşekkür ederim:)

Okuduğunuz için teşekkürler:)

Belki Bu Yazıları da Okumak İstersiniz:)♥

4 yorum

  1. Bu markaya ait bir rujum ve kaş kalemim var çok memnunum :) mary lou işimi çok iyi gördüğünden edinmedim ama kabı çok albenili :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama dekor olarak odana koy sadece izle :D

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler:)